راز جوانی ستاره های مشهور


چرا بعضی از افراد مشهور انگار خیال پیر شدن ندارند؟ همه اش زیر سر گریم های سنگین است؟ دم جراحان زیبایی زبردست را دیده اند؟ کلی پول خرج می کنند؟ البته این واقعیت را انکار نمی کنیم که روش های زیبایی و گریم های آرایشی و تصاویر و عکس های فتوشاپی و … جوانی کاذب را به آنها هدیه داده اند و اصل ماجرا چیز دیگری است اما همیشه اینطور نیست و بسیارها هم هستند که با مراقبت و دوری از عوامل پیرکننده پوست هنوز ماشاءالله جوان مانده اند. راز جوانی آنها چیست؟

چرا بعضی از افراد مشهور انگار خیال پیر شدن ندارند؟ همه اش زیر سر گریم های سنگین است؟ دم جراحان زیبایی زبردست را دیده اند؟ کلی پول خرج می کنند؟ البته این واقعیت را انکار نمی کنیم که روش های زیبایی و گریم های آرایشی و تصاویر و عکس های فتوشاپی و ... جوانی کاذب را به آنها هدیه داده اند و اصل ماجرا چیز دیگری است اما همیشه اینطور نیست و بسیارها هم هستند که با مراقبت و دوری از عوامل پیرکننده پوست هنوز ماشاءالله جوان مانده اند. راز جوانی آنها چیست؟

1- ژنتیک

میزان اهمیت: *****

بدون شک سن و ژنتیک مهمترین عوامل در پیری پوست و البته نوع و سلامت آن در طول زندگی هستند. اگر شانس بیاوریدو سابقه ژنتیکی خوبی نصیب تان شود، دیگر خیالتان راحت باشد چون اگر خودتان بلایی سر پوست تان نیاورید، خودش نیز هوایتان را دارد و می شود یکی از همان قالی های کرمانی که هر چه می گذرد انگار نه انگار که باید پیر شوید. تازه بسیارها با گذر سال ها جوانتر هم می شوند. البته آن روی سکه چندان خوشایند نیست. متاسفانه بعضی هات به دلیل همین ژنتیک جنس پوست شان چندان خوب نیست و در دوران جوانی هم پوستی چروکیده و با ظاهری نه چندان شاداب دارند، چه برسد به دوران میانسالی و سالمندی. اگرچه فعلا علم حریف ژنتیک نشده و باید با خوب و بدش بسازید اما اجتناب از عوامل دیگر باعث می شود حداقل از اینی که هست بدتر نشود.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



دو شنبه 4 آذر 1392